Lær hvordan designe fantastiske kundeopplevelser med Design Thinking på 4 timer

Fredag 22. september kl 9-13, holdes hos IGM, Brynsveien 5, 0667 Oslo (rett ved brynseng t-banestasjon)

  • Forståelse av dagens landskap
  • Design Thinking: teori og praktiske verktøy for design av verdifulle kundeopplevelser

 

André er strategisk digital rådgiver i Deloitte Digital og bruker designmetodikk som tilnærming til strategi og produkt-/tjenesteutvikling. Han drives av ekte innsikt og jobber med å omsette dette til innbringende forretningsmodeller samt nytenkende og treffende konsepter. 

André er en svært pedagogisk og engasjert foreleser som får studenter og kursdeltakere til å delta i klassen. Her blir det mye positiv energi, og vi kan love deg at du vil lære MYE på fire timer. 

Registrering

Registrering

(ved påmelding innen 20. juni, ordinærpris: 3 800 kr))
Skal du melde på flere personer kan du sette navnet deres i meldingsfeltet.